FANDOM

1.Ce este veninul de albine? Din vechi timpuri, veninul de albine a fost folosit in medicina si conţine un set de componente de vindecare foarte puternice cu proprietăţi farmacologice unice. Aceast set include: 11 peptide, 5 enzime, 3 amino – acizi, carbohidrati si lipide psihologice.

2. Cum acţionează veninul de albine? Peptidele din veninul de albine au un efect sistemic asupra corpului: anti-inflamator, anti-bacterial si anti-piretic. S-a dovedit ca in doze terapeutice, veninul de albine este foarte folosit pentru calmarea durerii in cazul oamenilor care suferă de reumatism si artrite. De asemenea, veninul de albine ajuta la diminuarea colesterolului din sânge, furnizează un efect tonic pentru muşchiul inimii si scade tensiunea arterială. Este indicat şi la întărirea imunităţii si calmarea durerilor.

3. Scurta descriere a dispozutivul de colectare a veninului Aparatul de colectare a veninului[1]de albine, funcţionează cu o tensiune de intrare / iesire de 12 volţi, eliberează o undă de şoc care ajunge la un punct mort şi controlează atât timpul de şoc cat si timpul de stand –by eliminând astfel mortalitatea la albine. Deoarece nu cauzează nici un fel de inconveniente pentru colonia de albine dispozitivul aduce în acest fel beneficii economice apicultorului. In plus, aparatul de colectare conţine o lampa electrica, o lampa ce indică timpul de şoc şi o lampa stand – by pentru a vizualiza modul de funcţionare al dispozitivului. Colectorul de venin este uşor de folosit şi înlătură riscul oricăror defecţiuni care pot apare prin folosirea neadecvată a acestuia fiind dotat cu o siguranţă electrică pentru a proteja dispozitivul de voltaj ridicat. In acelaşi timp, aparatul este proiectat sa susţină patru mese de extracţie pe fiecare unitate de control in vederea reducerii costurilor şi obţinerea de beneficii economice de către apicultor.

4. Compozitia chimica a veninului de albina Veninul de albine este un complex de componente unice care conţine 30 de compuşi biologici activi, dintre care câţiva sunt imposibil de sintetizat prin metode chimice. Principalii compuşi farmacologici anti-inflamatori sunt peptidele: melitin, apamin, peptide 401, adolopina şi inhibitori protasici. Veninul de albine îmbunătăţeşte circulaţia sângelui, întăreşte imunitatea, calmează durerea şi reduce inflamaţiile, are efecte anti-oxidante, şi ajuta la conversia condiţiilor cronice la acute si astfel facilitează vindecarea inflamaţiilor cronice.

Principalele ingrediente ale veninului de albine şi acţiunile lor medicale

Melitin Acţiune asupra lysis celular Apamin Reduce nevralgia, clamează durerea, procese anti – inflamatorii, acţiune imunologica MCD-Peptida 401 Proces anti-inflamator Adolapin Proces anti-inflamator, calmează durerea, elimină febra Inhibitori protazici Actiune inhibitive a topirii proteinelor Secarpin Sedarea temperaturii scăzute Procamine A, B Protecţie la radiaţii Hyaluronidase Dezintegrarea ţesuturilor Fosfolipasa A2 Dezintegrare, hemolisis şi catalizatori ai ţesuturilor celulei Lisofosfolipasa Promovează funcţiile anticorpilor Histamina Reduce tensiunea arteriala Dopamina Neuro-transmiţător

5. Terapia cu venin de albine Terapia cu veninul de albine este folosită în general la hipodermii şi la cavităţi glenoide. Conform machetei, se injectează antigenul din veninul de albine in hipoderma care are fibre C sau fibre fără terminaţii nervoase atunci când se injectează hypodermic. Apoi prin rădăcinile dordale ale ganglionului, el actioneaza prin muschi si ajunge la glanda pitulara si cea pineala, în final răspândindu-se in tot organul. Mecanismul acţiunii la nivel imunitar este mult mai complicat. Veninul de albine acţionează în interukin 1b (1l – 1 B), etc. si distruge membrane celulara. Dupa aceea, actiunea imunitara va incepe.

Also on FANDOM

Random Wiki