FANDOM

Apicultori din Spania

Apicultori în echipamente de protecţie

Echipamentul de protecţie trebuie să-l ferească pe apicultor de înţepăturile albinelor. De aceea este foarte importantă protejarea feţei şi capului, a corpului şi a mâinilor şi picioarelor. Probleme pot apărea în regiuni cu climate calde sau atunci când apicultorul are de-a face cu albine agresive. Sunt disponibile diferite materiale şi tehnici, din ce în ce mai eficiente şi mai confortabile.

Protecţia feţei şi capului Edit

Bee veil

Mască de protecţie a feţei şi capului, ilustrată în Manual of the apiary

Protejarea feţei şi capului este cea mai importantă dintre toate, deoarece o înţepătură în gură ar putea îngreuna respiraţia, iar o înţepătură în ochi ar putea duce la deteriorarea vederii. Părul nu trebuie lăsat neacoperit, deoarece s-ar putea întâmpla ca albinele să intre în păr şi să rămână blocate între fire, făcându-le să bâzâie mai tare şi să-l irite pe apicultor. Este inicat ca apicultorul să poarte întotdeauna mască atunci când lucrează cu albinele, iar dacă nu o face trebuie să ţină cont de acest lucru atunci când expică unor începători modul de lucru cu albinele. Începătorii sau cei care sunt apicultori cu mai puţină experienţă trebuie să fie avertizaţi întotdeauna.

Tipuri de măşti Edit

Protecţia corpului Edit

Protecţia mâinilor şi picioarelor Edit

Also on FANDOM

Random Wiki