FANDOM

Marketingul mierii este un subiect complex. Există o multitudine de moduri în care apicultorii rezolvă problema vânzării mierea. Unii vând mierea la vecini şi prieteni, în timp ce alţii o vând la un alt capăt al lumii.

Stup de sticlă cărat cu roaba

Standurile de miere Edit

Mulţi apicultori dintre cei care produc miere la o scară mică şi-au dat seama că pot să vândă o mare parte din recoltă amplasându-şi un stand la marginea drumului sau un mic chioşc la ei acasă. De multe ori oamenii preferă să cumpere direct de la producător, pentru a fi siguri că au cumpărat ceva de calitate. În anumite locuri se produc sortimente de miere mai rare şi este bine ca acest lucru să fie cunoscut de locuitorii din anumite regiuni. Standurile de miere pot oferi exclusiv miere, pot avea o ofertă diversificată de produse agricole locale sau produse de artizanat.

Autoservire Edit

În anumite zone există standuri de miere cu auto-servire. Acestea sunt foarte populare în multe regiuni, însă nu sunt indicate a fi amplasate în regiuni în care moralul şi comportamentul oamenilor lasă de dorit. Totuşi, cei mai mulţi apicultori s-au declarat mulţumiţi de acest tip de standuri.

Designul, culoarea şi împrejurimile în care este amplasat un astfel de stand trebuie să fie pregătit în aşa manieră, încât să atragă cumpărătorii prin curăţenie, bun gust, pentru că oamenii asociază produsele alimentare cu un grad sporit de curăţenie.

Etichetele de pe borcanele de miere trebuie să fie complementare culorii mierii şi să cuprindă informaţiile necesare în mod ordonat şi îngrijit. Eticheta nu este deloc un amănunt de neglijat, mai ales în condiţiile în care oferta de miere de pe piaţă este mare.

Also on FANDOM

Random Wiki